شرکت نانو رنگ ها و پوشش های اکسون
  1. خانه
  2. درباره ما
  3. چشم انداز شرکت صنایع شیمیایی نانو رنگ ها و پوشش های اکسون

چشم انداز شرکت صنایع شیمیایی نانو رنگ ها و پوشش های اکسون

ما در شرکت اکسون برآنیم تا با شناسایی نیازهای صنعت رنگ و پوشش، استعدادهای خود را در جهت آن ها بکار گیریم و با اشتیاق در این مهم به صورت وجدانی قدم برداریم و این اولین و مهترین اصل رهبری این صنعت است. ما می خواهیم کارهای کوچک زیادی را با عشق و تمامیت انجام دهیم و بهترین خود باشیم.
ما می خواهیم از جاده ای حرکت کنیم که کم گذرتر باشد و آن جاده مسیر دانش، تکنولوژی و فناوری های نوظهور است. تلاش خود را می کنیم تا علاوه بر شکوفایی سازمانی و فردی، به شکوفایی این صنعت کمک کنیم و اهتمام می ورزیم تا رهبری بازار غالب این صنعت را انجام دهیم.
بازار و صنعت
تبدیل شدن به قطب تولید کننده رنگ ها و پوشش های هایتک در دنیا و قرارگرفتن در زمره 10 شرکت برتر صنایع رنگ و رزین جهان

سهامداران و سرمایه گذاران:

ما می خواهیم با افزایش کارآمدی و اثربخشی سهامداران، رشد سودآور با ثبات حداکثری ایجاد کنیم

نیروی انسانی:

ما سعی بر آن داریم تا با ایجاد یک محیط کاری امن و با ثبات به رشد فردی کارکنان خود کمک کنیم به نحوی که آنها در مسیر شکوفایی خود قرار گیرند و با مجذوبیت کامل بر شغل خود با تمام پتانسیل کار کنند.

مشتریان:

ما در تلاش هستیم تا با رهبری سازمان و بازار، به نحوی عمل کنیم تا مشتریان وفادار به ما روز به روز افزوده شوند و کامل ترین مشاوره فنی و بهترین سیستم پوششی را از طریق خلاقیت و نوآوری و تولید محصولات دانش محور و فناورانه به آن ها ارائه دهیم.

ماموریت شرکت صنایع شیمیایی نانو رنگ ها و پوشش های اکسون
ایجاد ارزش افزوده بالا برای مشتریان و شرکای تجاری خود از طریق بکارگیری دانش و فناوری برای تولید محصولات پیشرفته با بالاترین سطح کیفیت

AXON PAINT COMPANY © 2024