شرکت نانو رنگ ها و پوشش های اکسون
  1. خانه
  2. بلاگ
  3. چرا پلی یوریا؟

چرا پلی یوریا؟



پلی یوریا یک پلیمر مصنوعی است که از واکنش رزین آمینی با هاردنر ایزوسیانات به دست می‌آید. واکنش پلیمریزاسیون این ماده بسیار شبیه پلی اورتان است، اما در مورد پلی یوریا، پیوند حاصل اوره است، بنابراین به آن پلی یوریا یا پلی اوره می‌گویند. با این پیوند، از ایجاد ساختار مولکولی، ویژگی عدم حساسیت به رطوبت به دست می آید؛ بنابراین پلی یوریا در صورت خالص بودن یکی از بهترین پوشش‌های ضد آب محسوب می‌شود.

محققان مجرب و متخصصن توانمند شرکت صنایع شیمیایی نانو رنگ ها و پوشش های اکسون توانسته اند نوع جدیدی از پوشش ها، کفپوش ها، عایق های رطوبتی، ماستیک ها، سیستم های بتن پلیمری و قیرهای اصلاح شده ای را تولید نمایند که بر پایه پلی یوریا می باشند.

محصولات پلی یوریا این شرکت از نوع پلیمرهای شبکه ای شونده (ترموست) می باشند که شبکه های پلیمری آن ها دارای مقاومت عالی در برابر نم و رطوبت، مقاومت بسیار بالا در برابر فشار منفی و مثبت آب ( تا فشار 20 بار)، مقاومت شیمیایی بسیار عالی در برابر انواع حلال ها، اسیدها و قلیاهای آلی و معدنی (PH: 1.5 – 11)، مقاومت سایشی بالا، چسبندگی عالی به سطح لایه زیرین و خواص ویسکو الاستیک بالا می باشند. ​


AXON PAINT COMPANY © 2024